🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آتش

(ثبت: 257344) اسفند 25, 1401 

 

زردی و سرخی
فرقی ندارد
رفتنت آتش به پا کرد!!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 25, 1401

    سلام و درود

    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. فروغ گودرزی

    اسفند 25, 1401

    سلام بر شما
    متشکرم از نگاهتون🙏🌸

  3. اسفند 25, 1401

    درود و سپاس بزرگوار زیبا ست و محتصر و مفید

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  4. غلامحسین جمعی

    اسفند 26, 1401

    زردی و سرخی
    فرقی ندارد
    رفتنت آتش به پا کرد!!

    درودو سپاس بزرگوار

    کوتاه و زیبا و دوست داشتنی است گرامی

    🙏🙏🙏🙏🙏

    • فروغ گودرزی

      اسفند 26, 1401

      سپاسگزار شما هستم بزرگوار
      ممنون که به مهر خواندید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا