🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرزو

(ثبت: 14012) بهمن 17, 1397 

مثل خورشید، سراپرده‌ی نورانی داشت
آنچه می‌دانم و آن چیز که می‌دانی داشت

چشم‌هایش چِقَدر آبی دریایی بود
ظاهر آرام، ولی باطنِ طوفانی داشت

پیش چشم همگان جلوه‌گری‌ها می‌کرد
در پس پرده ولی جلوه‌ی پنهانی داشت

سفر عشق برای همه سخت است ولی
این سفر در نظرم صِبغه‌ی آسانی داشت

آرزویی که درون دلِ خود پروردم
مثل یک معجزه‌، ماهیّت عرفانی داشت

آرزو داشتم از عشق، لبالب بشوم
ناگهان عشق، خودش را به من ارزانی داشت

 

……………………
علی رفیعی (امید)

1397/11/16

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود🌹🌹🌹🌹🌹

    • علی رفیعی

      اسفند 17, 1397

      سلام و درود
      بسیار ممنونم
      در پناه خدا
      🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا