🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرزوی گل سرخ

(ثبت: 1080) فروردین 7, 1395 

عاقبت از بهار

گل سرخی

به یادگار خواهد ماند

گل سرخی که

آرزو داشت

یک روز

در میان موهای تو

در باد

برقصد …

((محمد شیرین زاده))

End of spring

Rose Flower

Will be remembered

Rose Flower That

Wished

one day

Among your hair

in the wind

 Dance …

((Poet Mohammad Shirin Zadeh))