🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی سوگند صفا
تاریخ تولد: 1375/06/31
جنسیت: زن
شهر: همدان
بیوگرافی:

من ،همینم...هر آنچه در شعر می خوانید...من در شعرم زندگی میکنم...

آخرین اشعار سوگند صفا

زن دل باخته

سوگند صفا 13 دی 1396

زن دل باخته ی دل مرده

گوش کن زنگ خطر یعنی این..

بحر طویل

خوانش: 406

سپاس: 8

تعداد نظر: 8

احساس خریت

سوگند صفا 20 آذر 1396

#تک_بیت

من ماندم و چشم تر و احساس خریت

تک بیت

خوانش: 1532

سپاس: 8

تعداد نظر: 4

فریاد…

سوگند صفا 22 آبان 1396

هی داد زدم….

داد زدم…

دوبیتی

خوانش: 918

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

جان علی..آبروی عشق..

سوگند صفا 30 بهمن 1395

اینم کامل شعر قبلی..

از کوچه های تنگ مدینه خبر رسید

چهارپاره

خوانش: 1089

سپاس: 17

تعداد نظر: 25

آبروی عشق..

سوگند صفا 24 بهمن 1395

بانوی آب..

جان علی..

بحر طویل

خوانش: 747

سپاس: 10

تعداد نظر: 14

آخرین نوشته های ادبی سوگند صفا

دلنوشته ای بانام:اهلی ام کن

سوگند صفا 14 دی 1395

اهلی ام کن..
در پس دیوانگی های زنانه..
در پس جنون عشق

من نه فرشته ام..
نه حوری..
و نه حتی آدم آهنی…
و یا حیوان درّنده…
من فقط زنم
که اندوهش زبان زد و..
دلش دریای غم و..
وجودش پر از پریشانی است
اهلی ام‌کن..
که این قاصدک سرگردان ،پریشان، نگران..
آرامش میخاهد
آرامشی ار جنس اهلی شدن ..
رام شدن..
خوابی عمیق..
لای حریم امن بازوانت.

خوانش: 705

سپاس: 2

هذیان های دختر حوا

سوگند صفا 23 اسفند 1394

پدرم گفت:

بزرگ میشوی

خوانش: 825

سپاس: 11

تعداد نظر: 5

آقا اجازه؟!!

سوگند صفا 20 اسفند 1394

(نامه ای به یاد روزهای کودکی)

تق تق..

خوانش: 900

سپاس: 10

تعداد نظر: 18