🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آزادی

(ثبت: 253183) آبان 27, 1401 

 

از رفتنت ای سفیر آزادی
همچنان بی قرار و دل تنگیم
خون تو ریخت در مرز بین ما
مرزی نماند و باز یک رنگیم
خواندی به نام زن به نام آزادی
امروز همان صدا و آهنگیم
گفتند میشکند شیشه ها به سنگ
دیگر نه شیشه این بار سنگیم
تا آخرین نفس برای آزادی
برای میهنی آباد می جنگیم

محمد خسروی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها 11 
  1. طارق خراسانی

    آبان 27, 1401

    سلام آقای خسروی

    دستتون درد نکند
    برای آزادی جنگیده و خواهیم جنگید
    جهان مذهب با جهان دین فاصله است از زمین تا خوشه های کهکشانی ست
    ما دین می خواهیم نه مذهب.
    هیچ دینی در جهان آزادی را سلب نکرده است، سلب کننده آزادی ها مذاهب دست ساز بشر هستند.

    در پناه خداوند قهار 🌿👏👏👏👏👏👏🌹🌿

    • محمد خسروی

      آبان 27, 1401

      سلام و عرض ادب و احترام استاد عالی مقام
      سپاس از مهر حضورتان
      می آموزم از شما
      در پناه خدا باشید
      💐💐💐

    • سیاوش آزاد

      دی 10, 1401

      سلام البته گاه مذهب با دین اینهمانی دارد

  2. فریبا نوری

    آبان 27, 1401

    تا آخرین نفس برای آزادی
    برای میهنی آباد می جنگیم

    🌈🌈🌈🌈🌈

    • محمد خسروی

      آبان 27, 1401

      سلام و سپاس بانو نوری گران قدر
      جاودان بمانید
      در پناه خدا
      💐💐💐

  3. جواد مهدی پور

    آبان 27, 1401

    درود بر شما جناب خسروی گرامی

    وقتی آزادی ، خیال می کنی در بندی

    آزادی را باید آزادانه خواست

    سر بلند باشید به مهر

    🌿🙏👏👏🌺🌸

    • محمد خسروی

      آبان 27, 1401

      سلام و عرض ادب بسیار گرامی
      سپاس از حضور ارزشمندتان
      در پناه خدا باشید
      💐💐💐

  4. فرشید افکاری

    آبان 27, 1401

    گفتند میشکند شیشه ها به سنگ
    نه شیشه این بار سنگیم
    تا آخرین بار. نفس برای آزادی
    برای میهنی آباد می جنگیم

    درودها بسیار زیبا و ستودنی ست قلم هنرمندتان 🙏🌹

    • محمد خسروی

      آبان 27, 1401

      زیبا مهر نگاه شماست عزیز و گران قدر
      سپاسگزارم
      شاد باشید
      در پناه خدا
      💐💐💐

  5. مهدی سیدحسینی

    آبان 28, 1401

    درود
    🌷🌷

    • محمد خسروی

      آذر 14, 1401

      سلام و سپاس گرامی
      شاد باشید
      💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا