🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دروغ

(ثبت: 269609) اردیبهشت 20, 1403 

 

برو تو ترکِ ریا و دروغ و منبر کن
برای عالم و آدم ندیدنت کافیست

محمد خسروی فرد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 20, 1403

    درود بر شما
    هم از شعر زیبایتان لذت بردم و هم از غزل بینظریتان در بخش سخن دل.
    عالی و شاد و سلامت باشید👏👏👏👌👌👌

    • محمد خسروی

      اردیبهشت 20, 1403

      سپاسگزارم عزیز و عالی قدر
      با تواضع و نهایت مهر می خوانید
      آرزوی شادی و موفقیت
      درود
      ❤️🙏

  2. صدیقه پناهنده

    اردیبهشت 23, 1403

    درود .لذت بردم 👏

    • محمد خسروی

      اردیبهشت 25, 1403

      سپاس از مهر نگاهتان
      شاد باشید
      درود
      🌼🙏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا