🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق تو

(ثبت: 269728) اردیبهشت 25, 1403 

 

ای عشق تو سوزان تر از این آتش و خورشید
ای آن که در این سینه دلم نور تو را دید

ای تا ابد اندر دل من زنده و جاوید
دارم به تو و نور تو و عشق تو امید

 

 

 

نظرها 10 
  1. مهرداد مانا

    اردیبهشت 25, 1403

    امیدتان قطع نشود شاعر عزیز 🌸

    • محمد خسروی

      اردیبهشت 25, 1403

      سپاسگزارم شریف و عالی قدر
      درود و عرض ادب
      ❤️🙏

  2. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 25, 1403

    ای تا به ابد در دل من زنده و جاوید

    درود بر شما
    زیباست🌺

    • محمد خسروی

      اردیبهشت 25, 1403

      درود بسیار گرامی
      سپاس از مهر و سخاوت کلامتان
      شاد و تندرست باشید
      🌺🙏🌺

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 25, 1403

    سلام و‌درود

    زندگی شیرین تان از چشم بد دور باد آمین

    شعر زیبایی ست

    در پناه خدا زندگی عاشقانه ای داشته باشید🌹

    • محمد خسروی

      اردیبهشت 25, 1403

      استاد عالی مقام
      قدردانم و سپاسگزار مهرتان
      جاودان بمانید
      درود و عرض ادب
      🌺🙏❤️

  4. امین غلامی

    اردیبهشت 25, 1403

    مانده ام منتظرت بر سر ان چار رهی

    که دلم را بردی

    تا که شاید بیایی پسش اری

    دیووانه دلم را…

    امین غلامی (شاعر کوچک)

    ایدی اینستا (amingh68)

  5. صدیقه پناهنده

    اردیبهشت 25, 1403

    درود .زیبا سرودید

    • محمد خسروی

      خرداد 1, 1403

      سپاس از مهر حضورتان
      شاد باشید
      درود
      💐🌺💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا