🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آسمان را مرخص کردم من ماه را شب ها در صورتِ تو میبینم (رامین فاخری)

(ثبت: 264272) مهر 8, 1402 
آسمان را مرخص کردم من ماه را شب ها در صورتِ تو میبینم (رامین فاخری)

آسمان را مرخص کردم
من ماه را شب ها
در صورتِ تو میبینم !

رامین فاخری

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا