🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی رامین فاخری
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: چالوس
بیوگرافی:

شاعر و آهنگساز
اینستاگرام :
Ramin_Fakheri
کانال تلگرام :
RaminFakheri_Official

آخرین اشعار رامین فاخری

شعرنو-نیمایی

خوانش: 259

سپاس: 0

شب اتفاقِ قشنگیه اگه تو ماهِ من باشی (رامین فاخری)

رامین فاخری 07 مهر 1402

شب اتفاقِ قشنگیه

اگه تو ماهِ من باشی !

شعر کوتاه

خوانش: 268

سپاس: 1

تعداد نظر: 1