🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آغوش

(ثبت: 257895) فروردین 12, 1402 

 

آغوشت همچو
وطنِ کودکی های من
بویِ خوشِ ماندن می دهد…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 12, 1402

    سلام

    کوتاه بسیار زیبایی ست
    سراسر امید و زندگی ست

    درودتان

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. فریبا نوری

    فروردین 12, 1402

    عاشقانه ی کوتاه زیبایی ست در تشبیه امنیت آغوش یار به امنیت آغوش مادر

    با درود بیکران

    • فروغ گودرزی

      فروردین 12, 1402

      سپاس که به مهر خواندید
      در پناه خدا شاد باشید استاد

  3. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 12, 1402

    درود بر شما
    🌺❤️

  4. محمدعلی رضاپور

    فروردین 12, 1402

    سلام و درود و خدا قوت

  5. فروغ گودرزی

    فروردین 13, 1402

    سلام و درود بر شما
    متشکرمم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا