🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی محمد- علی زرندی( محمد علییاری)
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: تهران
بیوگرافی:

بی برگی ام را
و شاخه های خشکم را
هیچ دیده ای ؟
من
همان نهالی ام که تو کاشته ای
اما ؛
دیر زمانی است
که تو
آفتابت را از سرم برداشته ای
و من ماندم
و جوانه های نشکفته
و خواب های نگفته

آخرین اشعار محمد- علی زرندی( محمد علییاری)

یلدا

محمد- علی زرندی( محمد علییاری) 02 دی 1401

 

خورشید، به یادِ دلِ یلدای ما نیست

شعرنو-نیمایی

خوانش: 82

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

پرنده

محمد- علی زرندی( محمد علییاری) 30 آذر 1401

 

نقطه‌های سیاه عمر را چگونه پاک می کنند؟

شعرنو-نیمایی

خوانش: 101

سپاس: 0

فصل من

محمد- علی زرندی( محمد علییاری) 21 آذر 1401

 

در هستیِ بی رنگِ من،

شعرنو-نیمایی

خوانش: 73

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

همراه

محمد- علی زرندی( محمد علییاری) 20 آذر 1401

 

همراه شبنمِ روی رخت، منم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 134

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

شعرنو-نیمایی

خوانش: 275

سپاس: 1

تعداد نظر: 1