🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آفتاب گردان

(ثبت: 255324) بهمن 4, 1401 

 

انگار آب مروارید گرفته
چشمان خورشید
آقتاب گردان خانه ی مادرم

غم دارد…!

 

 

 

نظرها 10 
  1. جواد مهدی پور

    بهمن 4, 1401

    الهی غم در خانه ی مادر نباشد

    سلام و احترام بانو گودرزی گرامی

    غمگنانه سرودید

    زنده باشید به مهر
    💐🙏🙏👏👏👏👏🌹🌺

    • فروغ گودرزی

      بهمن 4, 1401

      درود بر شما بزرگوار
      ممنون که مرا خواندید
      الهی آمین

  2. طارق خراسانی

    بهمن 4, 1401

    سلام خانم گودرزی عزیز
    به جد می گویم نه بر دلخوشی شما
    در کوتاه شاهکاری بزرگ آفریده اید
    آفرین و آفرین و آفرین
    انگار آب مروارید گرفته
    چشمان خورشید
    آقتاب گردان خانه ی مادرم
    غم دارد…!
    به به
    بی تکلف عرض می کنم به وجد آمدم
    خدا رحمت کند درگذشتگان همه و شما را مرحوم مادرم چشمش آب مروارید گرفت خیلی برایش ناراحت بودیم تا اینکه با عمل جراحی موفق دوباره خورشید نگاهش درخشید.
    در پناه خدا وجود مادرعزیزتان و همه ی مادران سلامت باد
    🌱👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌🌱

    • فروغ گودرزی

      بهمن 4, 1401

      عرض سلام خدمت شما بزرگوار
      سپاس فراوان دارم که منو می خونید و به شعرهای من مهر می ورزید.
      خوشحالم و کلی انرژی گرفتم از نظر ارزشمندتون.
      خدا بیامرزه تمام مادران آسمانی و همچنین مادر شما و بنده رو
      در پناه حق سلامت باشید استاد

  3. سیاوش آزاد

    بهمن 4, 1401

    سلام طیب الله
    غم از خانه ها به دور باد شادی و سرور برقرار باد
    گرچه غم نیز عالمی دارد

    • فروغ گودرزی

      بهمن 4, 1401

      سلام بر شما
      ممنون که مرا خواندید

  4. محمدعلی رضاپور

    بهمن 4, 1401

    سلام و درود
    شاد باشید در پناه مهر

  5. صفا یغمایی

    بهمن 4, 1401

    درودبرشما بانو گودرزی عزیز
    کوتاهی عمیق قلم زده‌اید
    آفرین و دستمریزاد.
    🌺🌺🌺

    • فروغ گودرزی

      بهمن 5, 1401

      درود یر شما بزرگوار
      تشکر میکنم که مرا خواندید🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا