🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آفتاب

(ثبت: 229222) تیر 22, 1399 

 

آفتاب
آفتاب نیمروز را
امروز
جور دیگری دیدم انگار
پرتلالوتر
گرم تر از دیروز
وقتی پنجره ات باز شد
به سوی من…
آفتاب وآسمان هم الوان تر به نظرمی آمد
انگار…
الماس تر
آبی تر
با هرم فراوان تر
شفاف تر و انگار
همه هستی ام مشمول زایشی نو شد
از التفات شما
به سوی این گیاه
پلاسیده ئ مغزم…
( امروز) از
خاكی های كوچه
دوباره عبور میكنم
و مطمئنا این خاكی ترین كوچه هم
صفای دیگری دارد

تیر99

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    تیر 22, 1399

    عاشقانه ها به دلیل اینکه معمولا با قلم دل نوشته می شوند ، این نوع آثار ، یک نوع صداقت کودکانه درون خود دارند … بدون تقلب و ریا…عاشقانه ها زیباترین جلوه ادبیات نوشتاری هستند.درود بر شما

    • عسل اسدیان

      مرداد 3, 1399

      درود بر شما
      وسپاسمندم از اینکه خواندید مرا
      پایدار باشید به مهر

      🌹🌹

  2. محمد یزدانی

    تیر 22, 1399

    درود تان اندیشمند ارجمند
    حضورتان را در انجمن ادبی “شعرپاک” گرامی می داریم
    بسیار زیبا سروده اید

    • عسل اسدیان

      مرداد 3, 1399

      درود بر شما
      سپاس از خوشامدگویی گرمتان
      مانا باشید به مهر
      🌷🌸🌺

  3. طارق خراسانی

    تیر 22, 1399

    سلام

    خیر مقدم 🌹🌹🌹

    به کاملترین و بهترین سایت شعر خوش آمدید

    در پتاه خدا 🌿🙏👏👏👏👏👏👏🌿

  4. آفرین
    قلم روانی واحساس لطیفی داری سپاس وقلمتان مانا

  5. عسل اسدیان

    تیر 22, 1399

    سپاس و درود از اظهار لطف شما استاد گرامی پایدار و سلامت باشید

  6. پریسا سروی

    تیر 22, 1399

    درود بسیاران عالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا