🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آنگاه که

(ثبت: 241791) مهر 4, 1400 

 

قطره دیگر قطره نیست
آنگاه که به دریا پیوندد

شکوفه دیگر شکوفه نیست
آنگاه که از درخت جدا شود…

رود دیگر رود نیست
آنگاه که متوقف شود…

تو دیگر تو نیستی
آنگاه که عاشق شوی
آنگاه بپیوندی
آنگاه که بگسلی
آنگاه که …

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا