🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار محمدرضا مرادی

 

سرخ و سفید و آبی سبز و صورتی …

خوانش: 170

سپاس: 0

 

بهار و تابستان و پاییز و زمستان

خوانش: 207

سپاس: 0

 

قطره دیگر قطره نیست

خوانش: 187

سپاس: 0

 

نام تو را به زبان می آورم و ناگاه

خوانش: 130

سپاس: 0

 

باور نداری اما

خوانش: 160

سپاس: 0

 

صدای پای صلح می آید

خوانش: 99

سپاس: 0

 

صلح قبل از آنکه بر زبانت جاری شود

خوانش: 75

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

تو به صلح می اندیشی آنگاه که

خوانش: 74

سپاس: 0

 

پایت میل به رقص و

سپید

خوانش: 209

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

در دلت نفرت

سپید

خوانش: 94

سپاس: 0

 

دور می شوی

سپید

خوانش: 163

سپاس: 0

 

آن چیست که

سپید

خوانش: 114

سپاس: 0