🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آنگاه که می آیی

(ثبت: 234297) آذر 18, 1399 

 

خورشید می شوم
و بر جاده ها
پیشاپیش قدم هایت می تابم
آنگاه که می آیی

ماه می شوم
و بر دریاها
در تاریک ترین لحظه های حضورت نور می افکنم
آنگاه که می مانی

ابر می شوم
و بر خود
و تنهایی خود می بارم
آنگاه که می روی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):