🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آهنگ عشق

(ثبت: 228075) خرداد 29, 1399 

 

عشق، آهنگی که گاهی شادمان باشد
یا که غمگین نامه دردی، بی نشان باشد

شعر پروازیست زیبا چون کبوترها
یا که چون پروانه ای در آسمان باشد

در میان شاعران و عارفان امروز
باش عاشق تا کلامت جاودان باشد

می به ساغر کن که بر مینای یکرنگی
خاطر آئینه فامت نقش جان باشد

تازه شو، تا خاطرات تلخ دلتنگی
در شراب کهنه ی جامت نهان باشد

باز آتش زن ، درون معبد دلها
تا سکندر وار نامت در جهان باشد

در بهار عشق چون معنای یک گل باش
تا گل رعنای جانت بی خزان باشد

بر فراز قله های عشق خواهی دید
پرتو مهرت کران تا بی کران باشد

سروده شده در
25 بهمن 1380 چهارشنبه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا