🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار محمود گندم کار وحید

🍁مترسک و کلاغ🍁

مترسک ژنده پوشی پیر، با چشمان رازآلود ،چون انسان سرگردان🍁

سایر

خوانش: 544

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

🔥🔥🔥

🔥🔥🔥🔥

چهارپاره

خوانش: 409

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

 

تصویر نگاره ها ی تنگاب

سایر

خوانش: 404

سپاس: 7

تعداد نظر: 8

 

بر دخمه ی داریوش یک شیر

چهارپاره

خوانش: 406

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

آتشکده

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

چهارپاره

خوانش: 251

سپاس: 3

تعداد نظر: 9

 

در غروبی قلبم از عشق به دریای  وطن ، لبریز و  آکنده

سایر

خوانش: 282

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

ای پهنه ی شگفت زمین، ای نگین فارس

ای خاستگاه کشور جنگاوران پارس

مثنوی

خوانش: 530

سپاس: 0

تعداد نظر: 3

 

ای پریشو ز طلسم دشت و باران، برخیز

قصیده

خوانش: 298

سپاس: 2

آتشگاه پارسه

زیر چتر نور ماه و چشمه ی اندیشه و فریاد

مثنوی

خوانش: 356

سپاس: 0

تعداد نظر: 21

شهرگور فر اردشیر

زیبای خفته ایست در آغوش سرد خاک

مثنوی

خوانش: 478

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

تعداد نقد: 2

 

در شگفتم از شکوه و شوکت اهرام

مثنوی

خوانش: 351

سپاس: 1

تعداد نظر: 7

 

در اینجا خفته تاریخ دلیران

مثنوی

خوانش: 306

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

مثنوی

خوانش: 313

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

این شعاع کهنه چون نوری به دوران گشته است

قصیده

خوانش: 811

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

 

در شگفتم از شکوه و شوکت اهرام

قصیده

خوانش: 312

سپاس: 0

تعداد نظر: 3

غار شاپور،، شکوه شهر بیشاپور

در کوه و دشت پارس، به بلندای این دیار

قصیده

خوانش: 354

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

نقش رستم توئی اسطوره ی تاریخ جهان

قصیده

خوانش: 322

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

دختر گبر اقلید

دختر گبر بر این تپه ی زیبا برپاست

قصیده

خوانش: 441

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

طلسم شب

من و سکوت و پنجره بسوی کوهسارها

قصیده

خوانش: 588

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

دلم  از حیله و نیرنگ به تنگ آمده است

خوانش: 205

سپاس: 3

تعداد نظر: 2