🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آوای شعر

(ثبت: 257427) اسفند 28, 1401 

 

آوای شعر را می شنوی؟
شعر ها آوا می خوانند
آوای جان
آوای دل
بشنو!
با گوش دل گوش بده
گوش سر کر است
جان بسپر
به گوش دل
آوای زیبای جان بخش را می شنوی
آوای شعر
آوای شهر
آوای شعر شهر نوروز
نوروز آمده است
آوای شعرش را می شنوی؟

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 28, 1401

    سلام و درود
    شهر نوروز تان آباد

  2. طارق خراسانی

    اسفند 28, 1401

    بسپار به گوش دل
    آوای زیبای جان بخش را می شنوی
    آوای شعر
    آوای شهر
    آوای شعر شهر نوروز
    نوروز آمده است
    آوای شعرش را می شنوی

    در پناه خدا

    🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا