🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از کف برفت…

(ثبت: 269540) اردیبهشت 16, 1403 

 

یک نظر دیدم تو را ناگه دلم از کف برفت
عاشق چشمت شدم عقل از سرم ناگه برفت
من که میگفتم که عشق دیگر چه بازئ بُوَد
صورتت را دیدم و بازی ز یاد من برفت
آه از آن لحظه ای که تو به من خندیدی و
خنده ات را دیدم و خنده ز وجه من برفت
قبلگاه من فقط سوی دو چشم سبز توست
چشم هایت را بدیدم قبله از یادم برفت

 

 

 

نظرها
  1. اسماعیل علیخانی

    اردیبهشت 19, 1403

    درود بر شما🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا