🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستت دارم…

(ثبت: 269388) اردیبهشت 8, 1403 

 

دوستت دارم به اندازه ی هر قطره آب
دوستت دارم تو ای پرسش قلبم را جواب
دوستت دارم بیا ای سوی چشمانم قوا
دوستت دارم بیا معشوق بی تکرار ما

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا