🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابراهیم

(ثبت: 270004) خرداد 8, 1403 

دیده غم بار از غم هجران ابراهیم شد
آسمان هم دم به دم گریان ابراهیم شد

شد گلستان از وجودش جان محرومان ولی
آتشی بر ملت از فقدان ابراهیم شد

در وجود او نبود آری نشان خستگی
خستگی اما عجب حیران ابراهیم شد

مثل اربابش رضا و مثل مولایش علی
یاور و یار ضعیفان جان ابراهیم شد

در هجوم طعنه های این و آن اما فقط
صبر و تقوای خدا برهان ابراهیم شد

دفتر خوشرنگ عمرش جز شهادت کم نداشت
مهر و امضا را که زد پایان ابراهیم شد

تا ابد یادش درون سینه ها پر می کشد
تا ابد لطف خدا مهمان ابراهیم شد

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. امین غلامی

    خرداد 9, 1403

    به گمانم همه اش زیر سر چشم تو بود.

    که دوباره شهر آشوب شده.

    امین غلامی (شاعر کوچک)
    اینستا (amingh68)

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا