🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اتفاق

(ثبت: 254343) دی 7, 1401 
اتفاق

 

اتفاق قشنگی است
ترادف چشمانت
با نور
در آغوش صبح

واژه ها با من
نت به نت می نوازند
ثانیه های نگاهت را

موسیقی می شود
لبخندت
با رقص نرگس گوشه باغچه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام
    زیبا بود موفق باشی و پیروز

  2. درود بر شما جناب شهبازی

    💐🙏

  3. سلام و درود
    زیبا سروده اید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا