🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ارابه

(ثبت: 258560) فروردین 28, 1402 

 

بر ارابه ای روان
سوار است خاطرات
خنده ها و گریه ها جمع اند
بودن و نبودن ها
باید و نباید ها
همه اما می روند،
چشم آب می ریزد پشت سرشان…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 28, 1402

    سلام و درود

    موفق باشید

    در پناه خدا شاد زی🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    • فروغ گودرزی

      فروردین 28, 1402

      سلام و درود
      متشکرم استاد 🙏🌺🌺

  2. فروغ گودرزی

    فروردین 28, 1402

    سلام و درود
    متشکرم استاد 🙏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا