🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از من مپرس

(ثبت: 233512) آبان 24, 1399 

 

از من مپرس
چرا لبخند می زنم
اما تو نمی دانی،
در دل می گریم

چرا در جوانی پیر می شوم

چرا روز و روزگار من
این گونه می گذرد

چرا تهی از امیدم
چرا شبیه مرده ای هستم

از من مپرس

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):