🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسب

(ثبت: 258807) اردیبهشت 17, 1402 
اسب

.

افتاده اند
از اصالت
عاشقانه ها
اسب ها
صفحه ها را
بی سرباز می دوند

 

✍️#شیدا_شهبازی
📚#خوشہ_خوشہ

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 17, 1402

    سلام و درود تان

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 21, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان🙏🌹

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 17, 1402

    سلام و درود

    کوتاه سپید زیبایی ست و ذهن مرا سخت به خود مشغول کرده است.

    افتاده اند
    از اصالت

    .

    عاشقانه ها
    اسب ها
    صفحه ها را
    بی سرباز می دوند…

    نه از اسب
    بل از اصالت ساقط شده اند
    حال چه کسانی؟
    در اینجا بند یکم باید تمام شود
    و حال به سراغ بخش دیگر می رویم

    عاشقانه ها
    اسب ها
    صفحه ها را
    بی سرباز می دوند
    در این قسمت ذهنم شدیدا درگیر شده است
    اسب ها عاشقانه بدون سوار و سرباز صفحه را در می نوردند
    آیا این اسب ها می توانند شاه دشمن را مات رقص پای خود کنند؟

    ، سپاس از اشتراک این اثر زیبا

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 21, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان🙏🙏🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا