🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 استخوان

(ثبت: 257617) فروردین 13, 1402 

 

استخوان هایم
نم کشیده اند
زیر بغض های نباریده
از تو چه پنهان
حرف ها گاهی
در استخوانم فرو می روند

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو
#استخوان

https://t.me/nilofareesheida

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 13, 1402

    سلام و درود

    چه قدر زیبا غم در خود فرو بردن و سکوت را در این اثر نفیس به نمایش گذاشته اید.
    آفرین.

    در پناه خدا 🌱🌷👌👌👌👌👌👌🌷🌱

    • شیدا شهبازی

      فروردین 18, 1402

      سلام و احترام
      سپاسگزارم
      اندوه دور باشد از لحظه هاتون

  2. علی معصومی

    فروردین 13, 1402

    استخوانی در گلو دارم که غیر از درد نیست
    ناله های سینه ام جز بغض یک شبگرد نیست

    ♤♤♤
    درودها بر بانو شهبازی ارجمند
    بهار گوارای دلتان
    ♡♡♡

    • شیدا شهبازی

      فروردین 18, 1402

      سلام و عرض ادب
      لحظه هاتون بهاری
      سپاسگزارم

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 13, 1402

    سلام و درود
    جالب بود. خدا قوت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا