🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشالله صد ساله بشی اشاالله

(ثبت: 1904) تیر 14, 1395 

 هزار و یک ترانه

گ دفتر اول : یاد یار

 نام ترانه: اشالله صد ساله بشی اشاالله

 تقدیم به :

**

 اشالله صد ساله بشی اشاالله

 عروس صد ساله بشی اشالله

 پیر بشی ولی دلت جون   وا

 الهی پر خنده باشی اشالله

**

بازم بیام به دست بوسی ت اشالله

 بازم بیام به پا بوسی ت اشالله

 بازم   کنم  بوسه داغ  ز لب هات

 باز برات   من بیرم  اشااالله

**

میگم تا صد ساله بشی برایم

 میگم تا دیونه بشی برایم

 میگم تا عاشق بمونی برایم

 میگم تا تو  زنده  باشی   برایم

**

هرسال برات یک شعره  تازه میگم

 هرسال برات  حرفها یه تازه میگم

 هرسال برات   شاخه ای گل میارم

 هر سال برات یک شعر نو میارم

**

 هرسال به عشقت   یک ترانه میگم

 هرسال برات  یک شعر تازه میگم

 هرسال میگم صد سال زنده باشی

 هرسال برات  بازم ترانه میگم

 

**

 من زنده ام به عشق تو که زنده

 من زنده ام برای تو من زنده

 من میخونم تا که تو زنده باشی

 من میمیرم اگه زنده نباشی

 

حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

 توضیحات: سرایش95/4/14- بدیه – تقدیمی- – ه ویه بدل از کسره برای راحت تر خواندن تصنیف

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):