🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می ترسم نگاه کنم تویه چشات

(ثبت: 4342) تیر 4, 1396 

می ترسم نگاه کنم تویه چشات

**

 می ترسم   لمس کنم- گل برگ  هاتو

  نکنه  زخمی کنم – غنچه ها تو

 می ترسم –  نگاه کنم   نگاه تو

 می ترسم به بویم من که عطر تو

**

 می ترسم نگاه کنم تویه چشات

 می ترسم دست بزنم به شاخه هات

 می ترسم زل بزنم  من به چشات

 آب بشم از خجا لت- پیش  نگات

**

 می ترسم – دست بزنم -تو بشکنی

 چون خیالی – از  خیال من بری

 بپری تو از نگاه من بری

 بپری و از  کنارم من بری

**

 می خوام که همیشه مال من باشی

 تو خیالم – تو خیال من باشی

 می خوام که هیشه گل زار من باشی

 چو غنچه- در  کشت زار من باشی

 

  **

هزار و یک ترانه

 دفتر دهم (کلاسپیدها)

 نام ترانه: می ترسم نگاه کنم تویه چشات

 

حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

 توضیحات: سرایش96/4/4- بداهه – ناتمام- تقدیمی-با یادی از شعر / عطرت که میپیچد در این گلش چه خوب است/ اثر بانو جمیله عجم-96/4/4

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا