🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرومم کن – بانگات  آرومم

(ثبت: 4555) مرداد 12, 1396 

آرومم کن – بانگات  آرومم

**

آرومم کن – بانگا ت  آرومم

 آرومم کن – با صدایت آرومم

 می دونی بی تو که من – نا رومم

 می دونی  با بودنت تو  آرومم

**

 آروم ه – چشمان تو که آرومم

 آروم ه – صدایه تو که آرومم

 آروم ه قلب  تواست که آرومم

 آروم ه دست هایه توست که آرومم

**

 بقل ت کن-  تو بکن که آرومم

 بقل ت می ده که من را آرومم

 به نواز ش هایه تو- من  آرومم

 به قول هایه تو من  دل  آرومم

**

 آرو م –آروم من د ارم عاشق می شم

 عاشق به  چشمایه تو عاشق می شم

 عاشق نگاه تو – عاشق می شم

 آروم – آروم – دلت تو طالب می شم

**

هزار و یک ترانه

 دفتر دهم ( کلاسپیدها)

 نام ترانه: آرومم کن – بانگات  آرومم

 حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

 توضیحات: سرایش96/5/12- بداهه- ناتمام- بداهه- تقدیمی

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا