🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشک

(ثبت: 237504) فروردین 9, 1400 

 

خیره به دور دست ها
نبودنت
تیر می کشد میان سینه ام

درد می کند
ندیدنت
جایی میان چشم هایم

پلک میزنم
قطره قطره
می چکی روی گونه هایم
سوز عجیبی دارد یادت
می سوزاندم
اما
داغی خاطراتت را
مدام
لبالب
سر میکشم

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 9, 1400

    🌹🌷💐🌼🌻🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا