🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 افسونگر عشق

(ثبت: 228119) تیر 8, 1399 

 

مرا دریاب ای آبی ترین احساس دریایی
دو چشمانت شکوه جنگل سرسبز شیدایی

حریم پاک عشقت را چو گلها دوست میدارم
توئی زیباترین شعر خوش عشق و هم آوایی

به دنیا سالها ماندم دریغ از لحظه ای باور
هزاران بار پوسیدم میان دشت تنهایی

ولی امروز دردی را که در اعماق جانم بود
تو درمان کرده ای ای نازنین اکنون به زیبایی

بنازم قلب پاکت را کنون صید دلم گشتی
چو حافظ وار میگویم بیادت شعر نیمایی

هزاران واژه بر الواح ذهنم نقش میبندند
ولی رازی نهان دارم نگویم تا که باز آیی

در آن باغ صفا بوئیده ام گلهای مریم را
چو در کوی وفا روییده ام چون گل به صحرایی

لبانت را چو بگشایی و از عشق و وفا گویی
دلم تا بیکرانها پرکشد زین عشق رویایی

اگر فرهاد را قسمت شود پیوند با شیرین
چو آخر جان شیرینش در آید بر تمنایی

شدم مفتون افسونهای چشمان دل انگیزت
دلم مجنون عشقت گشت، جانم جام مینایی

15دی80
تقدیم شده به همسرم، همراه همیشگی زندگیم
مریم اسماعیلی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹