🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انار

(ثبت: 250993) شهریور 22, 1401 
انار

 

آبی سکوت جیغ می کشد
باز پشت پنجره انتظار
شاخه ها از پشت دیوار کاهگلی
عطر نگاهت را گم‌ کرده اند
انارهای کوچه هم با من
بغض کرده‌اند
قدم های مبهم عابران را می شمارند
لب به لبخند باز نمی کنند
اما دلتنگی فواره می زند
میان رگ هایشان

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 22, 1401

    سلام

    خیلی زیباست
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا