🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتظار

(ثبت: 4433) تیر 15, 1396 
انتظار

 

ندارم چاره ای جز انتظار هر شب و روزم
خدارا هر دمادم منکه میمیرم از این ماندن

قرار

قرار اماندارم بیقرارم دلی شوریده و دیوانه دارم

ز هجران دل مجنون شیدا به ویرانه نباشد مرحمی را

یار

در دلم بود که یاری کنم هردم با تو

ولی افسوس که اغیاری نبودی یارم

فراق

من از فراق این دل تا کی بسوزم ای یار

شد از قفس خدارا در آن قفس دل من

دل

یک نفرهست که دارد همه دم میمیرد

آی مردم بیاید دل از کف دادم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):