🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اندوه

(ثبت: 255107) دی 30, 1401 

 

دور تر از اندوه
آن جا که
موهایم پریشان در باد است
رویای بودنت مرا به رقص
می خواند…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    دی 30, 1401

    درودتان بانو گودرزی عزیز
    زیبا بود
    🌺🌺🌺

    • فروغ گودرزی

      بهمن 1, 1401

      درود بر شما
      سپاس که مرا خواندید

  2. دور از اندوه باشید
    سلام و درود تان

    • فروغ گودرزی

      بهمن 1, 1401

      درود بر شما استاد
      همراهیتان را سپاس

  3. مهرداد مانا

    دی 30, 1401

    دورتر از اندوه
    آن جا که
    موهایم پریشان ( در ) باد است
    رویای بودنت مرا به رقص
    می خواند…!

    سلام
    فکر می کنم اگر آن حرف که در پرانتز قرار دادم از شعر برداشته شود ، کار روان تر خواهد شد

    • فروغ گودرزی

      بهمن 1, 1401

      درود بر شما
      ممنون از نظر ارزشمندتون

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا