🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اندوه

(ثبت: 258768) اردیبهشت 16, 1402 
اندوه

بذر اندوهم را
دست باد می سپارم
دست به دست می کند
سنگین است
به دل خاک می سپارد
من تهی می شوم
از همه
هیچ می شوم
بغض می کنم
و هرشب نم نم می بارم
بر برهوت سکوت
یک بهار
جوانه می زنم
سبز می شوم
شاخه به شاخه
تا بلندای نور می دوم
برگ به برگ شبنم می بخشم
تو می آیی
از نگاهت بهت می‌چکد
رهگذران نشانم می دهند
و دیگر از تو و هیچ کس نشانی در من نیست
زخم هایم گل کرده اند
و دردهایم معطر شده اند
با گلاب چشمانم

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 16, 1402

    سلام

    بی هیچ شکی این اثر یکی از آثار زیبای شماست که خواننده را تحت تاثیر خود قرار می دهد.
    تازه با خواندن این شعر فهمیدم چه قدر شما لطیفی و هر چه لطیف تر شوی خداگونه تر خواهی شد.

    در پناه مهرآفرین هستی شاد زی 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 21, 1402

      سلام و عرض ادب
      ممنون از لطف شما
      به دیده مهر خواندید

  2. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 16, 1402

    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا