🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اندیشه مرگ …

(ثبت: 1581) خرداد 7, 1395 
اندیشه مرگ …

حالا که رفته ای

من به این می اندیشم

مرگ با آمدنش

می خواهد چه چیز را

از من بگیرد …

((محمد شیرین زاده))

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):