🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اورژانس محبت

(ثبت: 3917) اردیبهشت 3, 1396 
اورژانس محبت

اورژانس محبت را
خبرکنید!
عشق

درحال احتضار است
دستها رابه هم بدهید
…بی بهانه
قبل از این که 
او را کفن کنید
تبسم 
کوچه ی لبهارا
گم کرده است
نوازش کلام را
نذر دلهای افسرده کنید

زهرا نادری  
 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا