🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خلیج فارس

(ثبت: 5931) اردیبهشت 10, 1397 
خلیج فارس

اشعار خلیج فارس:

«خلیج»
 مرواریدیست
 که صدفِ «فارس» آن را
به دامن «ایران» دوخته است

___________________
 همه ماهی های«خلیج فارس» 
به لهجه فارسی 
شعر می سرایند

__________________
در شناسنامه
نام تمام مرجان های «خلیج فارس»
«ایران» است

__________________
خون لاله های «فارس»  
زمزمه میکند 
دررگ «خلیج» 
سرود ملی «ایران»را 

زهرانادری«حوری»
_____________________

هر قطره ی «خلیج»
با آفتاب «فارس»
دوش میگیرد

___________________
عروسهای دریایی «خلیج فارس»
سنگ ساحل «ایران» را
به سینه میزنند

___________________
زنگ صدای گوش ماهیهاهم
به قصدبیدار کردن پریشان خیالان 
از اوهام «خلیج» غیر «فارس» است

____________________
«خلیج فارس»
اشک چشمان آبی مادرمان
  «ایران» است
که باریده بر لاله هایش 

_____________________ 
هرقطره ایی
 که به «خلیج» میریزد
گواهی میدهد
«فارس» بودنش را

زهرانادری«حوری»
______________________