🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حق حیوان

(ثبت: 4790) شهریور 24, 1396 
حق حیوان

بزرگترین حقی که کشته شد
 حق حیوان بود
انسان میدانست 
او زبان به دفاع ندارد
اورا حیوان نامید

تا با کشتنش

حقی بگردنش نیفتد

زهرانادری«حوری»