🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اگر من

(ثبت: 247511) اردیبهشت 16, 1401 

 

اگر من
ریشه بودم
قلب زمین را می شکافتم
مسیر تو را می پیمودم
به دل تو پیوند می خوردم

اگر من
باد بودم
از کوهها و دشتها می گذشتم
گیسوان تو را می آشفتم
و تو را می بوییدم

اگر من
دریا بودم
درونم را متلاطم می کردم
موج ها را به رقص در می آوردم
و بی وقفه به ساحل تو می کوبیدم

اگر من
کبوتر بودم
از شهرها می گذشتم
در آسمان تو پر می گشودم
و بر بام تو می نشستم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):