🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اگر چه …

(ثبت: 218161) آبان 25, 1398 

بنام خدا
………..
اگر چه خیبرِ قلبم شکسته عهدش را…
به لطف معجزه‌هایت دوباره فتحش کن

علی رفیعی وردنجانی

(بداهه)

جمعه۲۴آبان۹۸

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    آبان 25, 1398

    سلام و درودها

    استاد رفیعی ارجمند

    تقابل بین حق و باطل ….

    به امید پیروزی …

    آرمان قلبی …

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🌺

    شکسته عهد چرا ؟یادِ خیبری جانا
    به فتح باب کنی فکرها به ید مؤلا

    به عزمِ جزم ،گشا بابِ خیبری قلبی
    به لطف یار گشا باب دل رها ز جفا

    ولی اله بایبوردی

    25 / 08 / 1398

    🍃💐🌿🌷🌿💐🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا