🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این روزا

(ثبت: 5690) اسفند 23, 1396 
این روزا

این روزا خیلی کلافم

مثله شعر نوی نیما

مثله حس جاهلیت

مثله دل بریدن از “ما”

ای روزا دلم گرفته

مثله پوکر باز بی کارت

مثله صادق هدایت

توی درگیری با کانت

توی دنیای مربع

دایره شدم رو پرگار

خط صفر استوایی

دور یک زمین بیمار

منو از تو پس پرگرفته 

قلب سرگردون بیکار

شدم مثله یک علامت

یه سوال یه دود سیگار

این روزا قلب من انگار

آب نوی هونگ میکوبه

مغزم مرخصی گرفته

تعطیلی رفته تا حومه

این روزا حوصله ی هیچ

کسو غیر تو ندارم

با همه گلایه های 

توی هر شبت بیدارم…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 24, 1396

  2. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 8, 1397

    درودها

    احسنت

    قلمتان نویسا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا