🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باب الجواد

(ثبت: 242606) آبان 11, 1400 

 

چشم هایت را ببند و چشم دل را باز کن
در دلت حال و هوای یک سفر آغاز کن

یک سفر در شهر مشهد یک زیارت در حرم
با دو بالت همچو بلبل سوی گل پرواز کن

روی ایوان طلای حضرت سلطان نشین
هر چه غم داری رها کن نغمه را دمساز کن

با سلامی از همه دلتنگ ها یادی نما
عشق جمله عاشقان را نزد او ابراز کن

رو به ایوانش بگو یا که دم باب الجواد
یا رضا جان غصه هایم را ببر اعجاز کن

علیرضا محمدی سرچشمه یی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 11, 1400

    سلام

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا