🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جامانده

(ثبت: 246998) فروردین 25, 1401 

 

بیقرار و غصه دارم اربعین جا مانده ام
از سپاه و لشکر عشاق من وا مانده ام

چشم های اشکبارم خسته و مانده به راه
دوستانم یک به یک رفتند و تنها مانده ام

دل به دریا میزنم مثله زهیر و عابست
تا نباشم نوکرت در کار دنیا مانده ام

مرحمت کن مهربانا غصه هایم راببر
یک نگاهم کن ببین من در کجا ها مانده ام

آرزوی قلبیم یا لیتنی کنا معک
با صدای خسته ام دور از مسیحا مانده ام

علیرضا محمدی سرچشمه یی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا