🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معلم

(ثبت: 247284) اردیبهشت 5, 1401 

.

سرچشمه ی نگاه تو فانوس راه شد
قلب شکسته با سخنت رو براه شد

خورشیدِ تابناکِ جهانی، معلمم
هر کس گرفت راه تو را پادشاه شد

علیرضا محمدی سرچشمه یی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. ستوده

    مهر 24, 1401

    واقعا عالیه ، بعد از چند وقت این قشنگترین شعری بود که شنیدم
    دمتون گرم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا