🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران در راه است

(ثبت: 230819) شهریور 1, 1399 

 

نَفَس بُریده تر از آنم…،
که ،
…تو مرا می اندیشی ،
مرا بخوان،
به نامِ اندوه ،
که تَهِ شعرم ،
آرام آرام …
صدای شکستنِ بُغضت را خواهی شنید …؛
باران در راه است…!!!

(۱۳۸۳/۰۶/۳۱)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا