🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گریه

(ثبت: 269486) اردیبهشت 13, 1403 

 

در نبودت می گریم

با این همه نبودنت می سازم

دلخوشم به پیامی از جانب توام

با این همه نیستی ات می سازم

سخت است ولی به این نیز قانعم….

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 13, 1403

    درود بانو
    ضمن سپاس از شعر زیبایتان جسارتا به نظرم در سطر سوم یا باید میمِ دلخوشم حذف شود یا ام در توام…
    گستاخیم را به بزرگی خود ببخشید.
    موفق و پیروز و شاد باشید.
    🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  2. مدینه ترکاشوند

    اردیبهشت 14, 1403

    درود به مهر بانوی زیبا قلم
    عااالی
    با نظر جناب گیوه چیان موافقم
    موفق باشید عزیز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا