🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بار الهی

(ثبت: 252611) آبان 10, 1401 

 

غیر تو هیچ ندارم

نام هیچ کس نخوانم

دل به غیر تو نبندم

غیر تو حاجتی از غیر نخواهم

تو رُخِ ماه ،

در آن برکه زیبا

تو افسون غروبی ،

نوک آن قُلّه زیبا

تو آن سبزی برگی ،

جوانه زده در جنگل زیبا

تو آن قطره باران

و آن موج خروشان

تو بادی بین گیسوی چناران

و رقص ابر زیبای بهاران

که شُرشُر بزند بارش باران

به ایوان و خیابان

تو احساس غریبی

همچو پائیز تو زیبا و عجیبی

تو خودت عشق و حبیبی

من هیچ درد ندارم

که به قلب من عاشق تو طبیبی

من هیچ وقت ننالم

و هیچ اشک نبارم

چو بدانم تو بمانی

به دو عالم به کنارم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    آبان 10, 1401

    سلام
    عند به معنی نزد(به سکون ز)، پیش
    اند که در انگلیسی داریم end
    اگر مقصود اند است به نظر می رسد لغات بیگانه استفاده نشود بهترست

    • علی مکرمتی

      آبان 10, 1401

      سلام جناب آزاد ممنون از حُسن توجه جنابعالی🌹

  2. جواد مهدی پور

    آبان 10, 1401

    درود بر شما جناب مکرمتی گرامی

    زنده باشید

    🌹🌹🌹

  3. فریبا نوری

    آبان 10, 1401

    مناجات صمیمانه و صادقانه ای بود
    درود
    در مورد end (آخر) چیزی یا کاری بودن، امروز دیگر جزء زبان کوچه است برای ما، و مال خودمان است
    ولی شعر به جز در همین یک ترکیب زبان رسمی و ادبی دارد لذا یکدستی کلام را کمی به هم زده
    💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا