🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بدون شرح شرحه شرحه

(ثبت: 266285) آذر 23, 1402 

 

نشسته ام بر بال خیال باز

در جستجوی توام

شبیه به قنوت نماز

برگ برگ خاطرات پیش رویم

زدم دل به رویا

تو نیستی ،

سنگ هم گریست ،

از یادآوری آن یاد .‌.!!!

گُم و گور گشتی در سرنوشت

ردّی نیست از تو

جا مانده ای

به خواب کدام خاطره

گم شده ای

لای کدام آه

سخت افتاده ام ز پا

دستگیری نیست نه عصایی

تا کمر راست کنم

ببین گوژپشتم

نیست دستاویزی

بر ادامه زندگی

اندکی تامل … !!!

شاید این منم

که در خاطراتت

جایی گمشده ام

یا هر دوی ما

رَم کرده ایم از خاطرات هم

و دفع میکنیم بد یکدیگر را

همچو قطب های همنام دو آهنربا ،

یا شاید هر دوی ما زندانیم

در دو خط موازی

و نمیدانیم

بدون تلاقی

دیدارمان شد به قیامت …

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    آذر 28, 1402

    درود بر شما
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا